Khamis, 2 Januari 2014

keliru . acaner?

assalammualaikum ... dan salam jumaat.!

betul lah kata parajurit sekalian.. eh parajurit? ehh bukan parajurit . betullah kata cendiakawan sekalian.. hidup dewasa tak seindah hidup kanak-2. kini baru ku sedari bahawa hidup tak selalunya indah. acewaahh!
termerapu.

since umur aku dah masuk 18 tahun neh . nope . 18 tahun tak rasmi neh . dah macam-2 benda yang memerlukan aku untuk decide myself and stands on my feets. satu keputusan yang tak boleh orang tolong decide kat aku sebab ia melibatkan masa depan . ya ! my futher . if not it become deem. ahaks!

actually ,, im just get an offer to continue my study as a STAM student . and i definetely sure that tak semua orang taw apa itu STAM rite? STAM tu siijil tinggi agama malaysia. sebarang kemusykilan seacrh kat google ekk..? aku juga dah temuduga bagai . at last aku dapat . pastu?

entahlahh.. perasaan bercampur baur.. dah jadi ais kacang pun. tapi tak semanis ais kacang . hurmm . sad sebentar . aku tiba-2 rasa down and tak boleh nak teruskan semua neh . tak boleh . yee .. kata orang stam neh jimat segalanya-2 tapi entah entah entah.. kenapa kenapa kenapa .

Ada orang cakap lagi . cuba dulu . okey aku cuba dulu . dan mungkin aku rasa down sebab aku dah takde kawan rapat? yes ! tepat sekali . aku hanya sebatang kara . i need them.. so much!

dan mama abah jugak nak sangat aku melibatkan diri dalam bidang agama nehh .. katanya senang dapat kerja . bright chance . macam-3 . dan entah kenapa . aku teringin nak melibatkan diri dalam industri seni . entah kenapa .

And the last one ,, aku akan pergi jugak sekolah isnin neh . kita tengok apa yang jadi . doakan aku!

keep it up . smile . ahakss!

Tiada ulasan: