Jumaat, 10 Januari 2014

seminggu sudah berlalu . apa kesudahan?

Assalammualaikum semua .. :)

dah hampir seminggu aku sekolah . hmm .. apa dah jadi?everything is going be okey ! semua berjalan dengan lancar dan baik sekali . betul lah kata orang perancangan Allah tu lebih baik . dia tahu apa yang terbaik untuk hambaNya .

kata ustaz kat sekolah ,, kami semua Allah pilih untuk tuntut ilmu agama neh . Alhamdulillah . aku bersyukur sebab aku dipilih olehNya .

apa yang bestnya ,, bestie aku dapat masuk stam . Allahu rabb! indeed . dia tak rancang pun . ye laa .. dulu check dapat masuk plkn , then check balik , nama takde dalam senarai pulak . dari situ dia tergerak hati untuk sambung stam . mujur dia diterima . heee ..:)

subjek stam agak susah sikit . yup! agaklah .. tapi bila fikir balik takde susah mana pun . cuma subjeknya dalam bahasa arab ,, perlu menguasaan yang lebih tentang ini . insyaAllah ,, dengan izinYa aku akan teruskan stam sampai habis . lagipun diploma kan . hee .. nanti muda-2 dah boleh kerja . cari rezeki . boleh juga kahwin awai .. hee .:) *gatal sebentar.

so, kita jumpa pada next post eh ? assalammualaikum . jum p ngaji , tak ngaji ceroii aahhh!

Tiada ulasan: