Isnin, 27 Januari 2014

semoga dia tenang disana .. :)

assalammualaikum penduduk muka bumi sekalian . semoga dirahmati selalu .

cuba tengok tajuk? agak aku nak story apa? kalau betul aku belanja cool blog . ahakss!
okey mengarut kat situ . lets to the point . 

yang sebenarnya aku nak cerita sebuah cerita yang amat menyentuh . Allahu Rabbi . kisah hafizah yang meninggal . sakit apa aku tak sure . rasanya migrain yang terlalu teruk . ustazah aku kat sekolah yang cerita .

dia ada dua orang anak . yang sulung umur 4 tahun dan yang kedua berumur 7 bulan . masih menyusu badan lagi . Allah .. kesian dia . kecik lagi .

semasa dia meninggal tu dia sempat takbir kemudian dia sendiri yang meletakkan kedua belah tangan dia di perut . sungguh ajaib . 

okey . yang paling sedih ialah apabila abi kepada anak-2nya berkata . "ummi jd princess hari ni . dia dh pergi rumah baru kat syurga " Allah ..

sekarang anaknya yang kedua disusukan oleh ibu lain . seperti halimatus saadiah .

okey . setakat nie je yang mampu aku kongsi . semoga dia tenang disana . kata ustazah orang baik-2 Allah nak jaga . sebab tu Allah amik dia .

#inginku sepertinya .. :)

Al fatihah buat beliau .


1 ulasan:

Syira Lokman berkata...

singgah sini..jom jalan2 blog syira pula..http://syiralokman.blogspot.com